Septembri alguses jõuab Eesti poodidesse uus Võru juustumeistrite poolt valmistatav Alma sulatatud juustude sari, mis toob koduturule uudisena ka maailmas hüppeliselt populaarsust kasvatava trühvli maitsega sulatatud juustu.
Uude tootesarja kuuluvad Alma naturaalne sulatatud juust ning trühvli-, kreveti- ja ürdimaitsega juustud. Võrus valmiva sulatatud juustu peamiseks koostisosaks on poolkõva juust, eelkõige Atleet ja Eesti juust, mis mõlemad valmivad Lõuna- ja Kesk-Eesti piimafarmidest kogutud toorpiimast. Alma uus tootesari lähtub Eesti inimeste maitsest ja on läbinud hulga pimeteste Eesti toidupoodides, mistõttu on uue sarja fookus peaasjalikult koduturul.
„Alma tugev ja armastatud kaubamärk on inspireerinud ja innustanud meid pakkuma tarbijatele veelgi laiemat tootevalikut - aasta tagasi tulime tiheda konkurentsiga valdkonda uute Alma kohukestega ja oleme praeguseks võitnud neljandiku Eesti kohukesetarbijate südameist,“ märkis Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Nele Jõemaa. „Sulatatud juust on küll vähem emotsionaalne tootekategooria, aga piimatoodete turul kohukesega võrreldava mahuga. Sulatatud juust on Eesti inimeste toidulaual pea sama tavaline nagu piim ja munad. Üha sagedamini asendatakse sulatatud juustuga võid leival, samuti on sulatatud juust populaarne komponent pastaroogades, kastmetes ja suppides,“ ütles Jõemaa. „Kodukokad on ilmselt eriti elevil trühvli maitsest, mis on hetkel hitt kogu maailmas ning kolib kiirelt peentest restoranidest koduköökidesse.“
Eestis süüakse igal aastal ligi 2000 tonni sulatatud juustu ning turumaht on kasvav. Alma on puhtast Eesti piimast indu saanud kaubamärk, mis on Kantar Emori uuringute põhjal Eesti kõige tuntum ja armastatum piimatoodete bränd. Valio Eesti on üle kolmekümne aasta tegutsenud kohalik piimatööstusettevõte, mis toodab ja turustab peamiselt Kesk- ja Lõuna-Eesti farmide piimast valmistatud värskeid piimatooteid ja juustusid nii Eesti, Läti, Leedu, Soome, USA, Itaalia, Saksamaa kui mitmete teiste riikide turgudele.