Kreeka jogurti turg teeb võidukäiku

24.01.2017

Väetoiduks tituleeritud kreeka jogurti turg tegi möödunud hooajal tiigrihüppe ja kasvas Eestis koguni 140%, mis näitab, et maailmas juhtpositsiooni omav jogurtikontseptsioon kinnitab jõuliselt kanda ka eestimaalaste toidulaual.

Valio turundus- ja tootearendusdirektori Krista Kalbini sõnul on kodumaiste kreeka jogurtite valik kasvutrendis, mistõttu tuleb konkurentsis püsimiseks panna rõhku eristumisele ning järjepidevale tootearendusele.

„Tõime möödunud aastal turule Alma kreeka jogurtiseeria, mis kerkis juba esimese müügikuuga turuliidriks. Edu valem oli tegelikult üpris lihtne – lõime jogurtisarja, mis valmib ainsana Eestis autentsel separeerimismeetodil ehtsast Kreeta saarelt pärit kreeka jogurti juuretisest. Tulemuseks on naturaalse koostisega kodumaine väetoit, mida iseloomustab kõrgem valgusisaldus, lumivalge värvus ning sametiselt paks konsistents,“ ütles Kalbin.

Aasta alguses lisandusid müügihitiks kujunenud Alma kreeka jogurtiseeriasse Eesti esimesed maitsestatud kreeka jogurtid, kus moos on maitsestamata jogurtimassi sisse segatud. Valikus on vähendatud suhkrusisaldusega metsmaasika- ja mustikajogurtid ning uudsena jogurtikategoorias kakaojogurt.

„Eesti esimesed maitsestatud kreeka jogurtid loovad sektorisse täiesti uue kategooria, mis pakub juba praegu töövõite ja aitab edaspidi turgu veelgi kasvatada,“ ütles Valio turundusjuht ning ennustas aasta lõpuks kreeka jogurtite turuosa vähemalt kahekordistumist.