Alma tähistab klassikaliste jogurtite 20. aasta juubelit uute maitsete ja värske pakendikujundusega

27.01.2016

Veebruaris möödub 20. aastat ajast, mil Alma kaubamärgi all esimesed jogurtid Eesti kauplustesse müügile jõudsid. Juubelisünnipäeva tähistatakse kahe uue põneva maitse ning värske isuäratava pakendikujundusega.

Valio Eesti turundusdirektori Krista Kalbini sõnul teevad uued jogurtid - virsik-crème brûlée ja kirsi-kaneeli - kummarduse armastatud maitsetele, millega algas Alma jogurtite edulugu.

„Esimene Alma jogurt, mis kaks aastakümmet tagasi poelettidele jõudis, oli just nimelt virsikujogurt, millele lisasime 2014. aastal tarbijate palava soosingu pälvinud mahedamaitselise magustoidu crème brûlée maitsenüansi. Lisaks panime kilosesse pakendisse traditsioonilise kirsijogurti, millele pakub vaheldust õrnalt kumav kaneeli maitsevarjund,“ ütles Kalbin.

Alma ühekiloste klassikaliste jogurtite seeriasse kuuluvad lisaks uutele maitsetele legendaarne metsmaasikajogurt, mis on läbi aastate olnud tarbijate lemmik, kerge maitsestamata jogurt ning samuti suureks soosikuks kujunenud ahjuõuna jogurt. AC Nielseni 2015. aasta uuringu põhjal on Valio armastatuim jogurtitootja Eestis ning enim müüv toode jogurtite kategoorias on Alma metsmaasika-maitseline jogurt. Aastas toodetakse Valio Laeva tehases pea miljon pakki klassikalist ühekilost jogurtit.

Esimesed 1kg jogurtid jõudsid Alma kaubamärgi all müügile juba 1996. aastal ning on tänini pakkunud Eesti peredele meeleolukaid hetki ja maitsvaid vahepalasid. Seetõttu käivitab Valio veebruaris kampaania, milles kutsub kõiki üles saatma oma toredaid jogurtiga seotud lugusid, mis pakuksid lõbusaid emotsioone, pajataksid mälestustest ja faktidest või paistaksid silma põneva retsepti poolest. „Meie jogurtimeistritel on jogurtite tootmise algusajast palju meeleolukaid mälestusi. Hea meelega kuulaksime ja jagaksime Laeva meierei jogurtimeistritega ka tarbijate lõbusaid lugusid esimestest jogurtiga seotud mälestustest ja maitseelamustest,“ rääkis Kalbin.