Valio lansseerib Iris Janvieri kleidikollektsiooni saatel Viola sulajuustubrändi

28.02.2017

Valio loob kevade hakul oma tooteportfelli täiesti uue tooteseeria, tuues turule nelja erineva maitsekombinatsiooniga Viola sulatatud juustude seeria. Valio tänavuse lipulaeva lansseeringut saadab Viola brändist inspireeritud Valio Viola by Iris Janvier julgelt punane ja naiselik kleidikollektsioon.

Valio turundus- ja tootearendusdirektori Krista Kalbini sõnul on Viola brändi lansseerimine konkurentsitihedat turgu vaadates julge samm, millele on eelnenud mitmeaastane eeltöö. „Selja taga on hulk maitse- ja tootmisteste, mille tulemuseks parim võimalik tootekvaliteet ning pimedegusteerimistel maksimumpunktid saavutanud maitsed,“ kommenteeris Kalbin.

„Viola loo läbiv märksõna on kahtlemata julgus ning seda ennekõike igapäevaste harjumuste ja rutiinide murdmisel. Siseneme tugevate traditsioonidega segmenti, kus on võimalik läbi lüüa ainult juhul, kui toode on teistest parem,“ sõnas ta. Kalbin lisas, et ambitsioonikast ettevõtmisest sündis ka idee tähistada Valio jaoks olulist verstaposti kevadiselt särava kleidikollektsiooniga.

Valio Viola by Iris Janvier erikollektsiooni looja, Iris Janvieri brändi taga seisva Arina Baranovskaja sõnul oli Viola toodetest inspireeritud kleidikollektsiooni loomine põnev väljakutse. „Kollektsiooni läbiv toon on ürgnaiselikult punane, mis kaunistab iga kandjat ja sisendab julgust, enesekindlust ning sära, millega alanud kevadele vastu minna,“ sõnas ta.

Valio Viola seeriasse kuuluvad klassikalise, suitsukana, suitsuvorsti ja ürdi-kukeseenemaitselised sulajuustud. Viola sulatatud juustud valmivad Valio Võru Juustutööstuses ja on pakendatud 185- ja 370-grammistesste punases kuues topsidesse.